Lördag 5:e November 2011

God morgon!

Ni anar inte hur sjukt jäkla trött jag är idag, har sovit så fruktansvärt dåligt i natt. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag har tvingats sova på en stenhård madrass på golvet hela natten. Alla de andra ligger fortfarande och sover och jag passar på att njuta av lugnet (läs: tystnaden)

Gårdagen vart i allafall hur mysig som helst, tände en massa stearin ljus och släckte ner i princip all belysning i detta hem. Dukat fint på bordet hade jag också gjort samt lagat en helt fantastisk middag. Blev dock en avsevärt lugn kväll och vi delade endast på en flaska vin, och vi var tre personer. Så skönt att vakna upp pch faktist MÅ BRA! Lillskruttis däremot var inte på topp igår, efter att ha smällt sitt söta lilla face rätt in i dörrkarmen (igen) och spräckt både under och överläppen. Jag undrar om han inte slog i tänderna också, för så ont som han hade hela kvällen stackarn. Jag hade faktist inget annat val än att ge honom en skvätt alvedon för att stilla smärtan. Han sov knappt någonting på hela dagen, så idag har jag ett väldigt trött litet barn.

Så snart dem andra har vaknat till liv och käkat frulle, sticker vi ner på stan för lunch och shopping. Och ikväll ska jag och min fina syster ha drink-kväll, kolla film och bara umgås. Så sjukt underbart att ha henne hemma igen, och denna gången har hon kommit för att stanna.

Ha en fin dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR