See ya!



Eftersom det blev lite ändring i tidsplaneringen, så har jag och min finaste under eftermiddagen suttit och kollat på Into the wild och den pågår än. Ni som inte har sett den, SEEEEE DEEEEEN!Så stört jäkla bra, även om jag redan har sett den en gång tidigare. Jag vill aldrig att den ska ta slut!!! Så snart filmen är slut och vi har hämtat upp de sista kläderna från tvättstugan, åker vi hem till bästa faster för att äta middag och umgås i ett par timmar.

Lillskruttis som för övrigt inte har sovit på hela dagen, slocknade precis liggandes kors och tvärs över vardagsrumsgolvet. Mammas lilla trötter, förhoppningsvis sover han en stund i bilen sedan. Har vi riktigt tur kanske han sover för natten såvida han inte vill upp och leka med sina kusiner vill säga. We'll see...






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR