Tävlingen avslutad!


Dagens blogg tävling är nu avslutad och jag har nu utsett en vinnare. Grattis Patricia! En ny tävling kommer upp här på bloggen snart, så håll utkik! Nästa gång kanske det är just du som vinner.

Här hemma har vi precis kollat färdigt på sista avsnittet av Grey's för säsongen. Alltså, alla dessa jäkla cliffhangers...hur sjutton ska jag stå ut att vänta tills en ny säsong drar igång? Buhu! Först Breaking dawn och nu det här. Den lilla har jag stoppat om för natten och tro det eller ej, men idag tog han vällingen igen. När jag först trodde att vi hade slutat med vällingen, visade det sig att han rasat i vikt samt sover oroligt på nätterna. Jag hoppas att detta ska vända och att vi nu ska slippa behöva oroa oss för vikten. Något som vi har fått kämpa så in i helsike med. Håll tummarna nu!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR