Torsdag 3:e November 2011

Morning babes!

Klev precis upp ur sängen, tog en lång sovmorgon idag eftersom jag var så himla trött. Jag och min finaste låg och kollade på film till sent i natt, vi såg den fjärde upplagan av Pirates of Caribbean-I främmande farvatten. Och jag måste få lov att tillägga att jag är grymt besviken. Så glad att jag valde att inte se denna på någon biograf, det hade varit att ödsla både tid och pengar. Dem tidigare upplagorna är tusen gånger bättre och dessutom med Orlando Bloom och Kiera Knightly i huvudrollerna. Nog för att Johnny Depp gör ett sjuhelsikes jobb som Jack Sparrow, men inte ens hans humoristiska inslag fick mig att skratta den här gången. Trist!

Förmiddagen ägnas hur som helst åt att storstäda lägenheten, så välbehövligt då vi ska ha tjejkväll här i morgon. Min älskade syster har äntligen kommit hem från Spanien, som vi (JAG) har längtat! Ska bli så himla mysigt att ha både henne och mamma här i morgon. Självklart sover dem över och jag hoppas att syster stannar även på lördag och håller mig sällskap här hemma medans min finaste sticker hem till grabbarna. Lite senare i eftermiddag sticker jag och lillskruttis hem till pappa och hälsar på. Mys!

Ha en fin dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR