Hello sunny day!

Solen skiner med sin närvaro, är det inte lustigt hur man plötsligt blir på ett sådan strålande humör bara solen tittar fram? Eftermiddagen har vi spenderat ute i lekparken jag och mina fina killar. Vi har klättrat, vi har gungat och vi har grävt i sandlådan. Jag bara njuter av sista tiden som mamma-ledig, samtidigt som det känns otroligt ångestladdat så ska det faktist bli väldigt skönt att äntligen få komma ut i arbetslivet igen.

Annars så har vi haft en väldigt lugn och skön morgon/förmiddag här hemma. Elias sov som en stock i natt och bjöd därmed också på sovmorgon. Så härligt, känner mig äntligen pigg och utvilad. I denna stund står dagens middag på spisen och det doftar helt ljuvligt. Ska bli riktigt gott med lite mat i magen, jag är jätte hungrig!

När min finaste lite senare försvinner iväg till jobbet, tänkte jag försöka ta mig ner på stan en sväng. Har en hel del ärenden att uträtta, samt att jag måste köpa en present. Ni har väl inte glömt bort att det är farsdag på söndag? Här skall det skämmas bort må ni tro!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR