Onsdag 2:a November 2011

Morning sunshines!

Jag ska strax kliva upp ur sängen och på något vis försöka vakna till liv. Min finaste har lämnat av lillskruttis hemma hos sin farbror ( mamman får vila ), för att sedan sticka iväg på arbetsintervju. Yes, han ska äntligen sluta jobba i sjöstaden för att istället börja jobba här i Södertälje. Vad det är för jobb kan jag tyvärr inte avslöja ännu, eftersom jag inte vet om han får jobbet eller ej. Jag är så glad för detta, och det kommer underlätta så oerhört mycket när lillskruttis börjar på dagis. Själv känner jag mig sjukt duktig som också har sökt några fåtal jobb, nu håller vi alla tummar att det går vägen! Jag är så urless på att gå hemma om dagarna, understimulerad är bara förnamnet.

Idag blir det en sväng upp till vårdcentralen, för att lite senare möta upp bästa faster och lillskruttis fina kusiner och luncha på någon mysig restaurang. Nu mina kära vänner måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt jag ska göra.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR