Casa de Basilious

Guuuuuuuuuud, jag är så trött att ögonen går i kors. Vi har i allafall haft världens mysigaste kväll hemma hos bästa faster. Vårat älskade lilla barn har i princip röjjt och fort runt som ett litet eldskott mest hela kvällen, inte en lugn stund med andra ord. Kan inte göra annat än att älska ungen, så duktig han är på att följa instruktioner och härma precis allting man gör. Varje gång vi berömmer honom, skiner han upp som en sol och applåderar åt sig själv med världshistoriens största smile. Som vi älskar dig, det är inte klokt så stor du börjar bli!

Sitter just nu med en tallrik take away mat som vi köpte med oss hem, då vi åkte till faster i förhoppning om att vi skulle bli bjudna på middag. Haha, så fel man kunde ha! Nu känns det i allafall aningen bättre i magen och jag kan inte vänta tills jag får krypa ner i sängen brevid mina fina killar. I morgon blir det upp i ottan för att ta pendeln ut till finaste mamma och hälsa på.

Nighty night darls...♥♥♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR