Crossword


Idag har vi tvättstugan hela dagen, så förmiddagen har vi ägnat åt att hänga nere i tvättstugan samt storstädat hela lägenheten. Dock finns det en hel del kvar att göra, jag måste bara ge mig själv lite tid till att tänka ut hur jag vill ha det. Så snart vi har fått nya soffan blir det till att möblera om i hela vardagsrummet. Ut med det gamla och in med det nya! Skulle även sitta fint med nya gardiner samt lite färgglada och mysiga filtar...dream dream dream.

Medans liten sover sin eftermiddags-nap och tvättmaskinerna gör sitt, passar jag på fördriva tiden med min älskade korsordstidning som jag så fint glömde innan resan. Måste även hinna pussa lite extra på min fina man innan han försvinner iväg till jobbet. Ikväll tänkte jag börja planera lite inför en rolig grej som äger rum i slutet av månaden, It's gonna be funfuckingtastic!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR