Förfinar hemmet


Gårdagen vart riktigt mysig! Ungarna fick leka av sig medans jag och finaste bästis delade på en flaska vin, kollade på Idol och skvallrade. Tyvärr fick Sofia förhinder och kunde inte hänga med oss just denna kväll, men det tar vi igen nästa helg. Då ska vi nämligen ha en riktig Halloween afton här hemma hos oss, dags att börja spåna på outfiten. Dock vet vi redan vad vi ska klä ut oss till, men det krävs ändå en hel del planering vad gäller alla detaljer runt omkring. Det kommer bli grymt!

Idag har jag och min finaste ägnat dagen åt att förfina vårat hem en aning. Blev ettt besök på Ikea och Cervera och hem kom vi med stora tunga kassar. Äntligen har jag fått upp nya gardiner i vardagsrummet och dem gamla fick får istället göra sig fina inne i köket. Lite växter har även fått flytta hem till oss, vilken förändring! Jag trivs. Höll ju nästan på att få frispel så som det såg ut här hemma.

Nu ska jag slänga i mig någonting att äta, för att sedan sticka hem till bästa faster som vi inte har träffat sedan bröllopet. Mys! Lite senare ikväll ska jag och min finaste ha myskväll, det är vi SÅ värda!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR