Mamma!!!


Sitter just nu i mammas soffa och slappar en stund efter att ha ägnat kvällen åt att röjja bland alla mina saker nere i källaren. Snart drar renoveringen av hela nedervåningen igång och tvättstuga, källare samt garage måste tömmas omgående. Bland alla bråte hittade jag alla mina gamla prov, läxförhör, uppsattser och brev. Nästan så att man blir lite tårögd, nu vet jag vad jag ska ägna morgondagen åt i allafall.

Medans har lillskruttis busat och lekt med bästa mormor. Hela kvällen har han gått omkring med hennes telefon och konverserat med sig själv. Självklart skojjade jag lite med honom och frågade vem han pratade med, och mitt älskade lilla barn ger ifrån sig det största leendet och utbrister i samma sekund " MAMMA!! ". Jag fick lite tårar i ögonen så rörd jag blev. Mamma älskar dig så! Om inte allt för länge är det dags för oss att börja knata ner mot pendeltåget. Min finaste plockar upp oss i Sthlm södra då han tog bilen idag. Skönt! Nu ska jag fortsätta kolla på nyheterna och packa ihop alla våra saker.

Vi hörs i morgon finisar!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR