Home is where your heart is ♥


Äntligen hemma igen efter en super mysig kväll hemma hos finaste bästis med onge. Lagade världens godaste taco-paj, druckit vin, skrattat och skvallrat. Lillskrutt har även fått en hel kasse med nya kläder och skor, vad vore jag utan min fina vän?! Jag är så tacksam.

Jag vill även passa på att tacka den fina människan som kom fram och välsignade mig och min lilla vid busshållplatsen på väg hem. Glad i själen! Det är inte första gången det händer och förhoppningsvis inte den sista heller. Nu ska jag stoppa om den lilla och invänta min finaste som snart kommer hem från jobbet. OM jag lyckas hålla mig vaken vill säga!

Goodnight, sleep tight and don't let the bed bugs bite! ;)





One night in Greece ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR