Kärleken fyller år ♥



Idag fyller min finaste år och jag ska strax kliva upp för att göra det lite mysigt här hemma. Tyvärr blir det inget ordentligt firande denna torsdag då han ska iväg och jobba. Istället blir det suprise party för honom hemma hos mamma i morgon. Då kommer också min älskade syster hem från Spanien, som jag har längtat efter henne! Vi har knappt pratats vid sedan hon flyttade. Hon kommer bli den finaste brudtärnan utav dem alla!

Vädret suger, men det stoppar inte oss från att ta oss iväg till Liljeholmens centrum, för att sedan möta upp mamma i stan. Vi ska hämta ut hennes klänning och jag jag måste köpa snygga undies att ha på mig under brudklänningen. Skulle även behöva hitta något snyggt att ha på mig på lördag. Då blir det rehearsal dinner hemma hos bästa faster tillsammans med min och älsklingens familj. Woop woop!



snookie

Tja Bruden! skulle vara sjukt snällt om du kunde gå in på min blogg och rösta på vilken klänning du tycker är finast :)

och även om du tycker min blogg bara en i mängden, eller om du fastnar för den, puss!


Blogg: http://snookies.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR