Kiss & make up day!

Hej finisar! Hemma igen efter en heldag med massa fläng på stan. Så skönt att få umgås med bara mamma och liten för ett par timmar, shoppat och ätiti gott på restaurang. Känner mig aningen nedstämd fortfarande, Elias vagn är spårlöst försvunnen. Efter många om och men, samt mycket felaktig information har den varken beslagtagits eller synts till på telgebostäders kontor. Vi är som förkrossade, jag hoppas att den som känner sig skyldig ser till att lämna tillbaka vagnen omgående. Jag är så ledsen för Elias skull, han älskade den där vagnen. Det var hans stora trygghet som han nu blivit ifråntagen. En vagn kan förvisso ersättas med en ny, men fortfarande, det var MIN Elias vagn.

Idag har jag haft bästa Naja och Sofia i telefon efter att ha gett mig "the silent treatment" i snart en veckas tid. Jag kan medge att jag har varit världens sämsta kompis de senaste dagarna. Hello bridezilla! Med huvudet och händerna fulla, är det nästan omöjligt att tänka logiskt och rationellt. Jag är verkligen urless på mig själv, om man ändå kunde avsäga sig rollen som sig själv ibland. Vad skönt det skulle vara!

Hur som haver, jag har under kvällen ägnat mig åt att storstäda lägenheten. Tänkte överraska min finaste med massa mys och en väldigt god tårta. Stackarn, som jag har kört med honom idag. Inte nog med att jag är en usel vän these days, jag är också en urusel blivande fru. Skämt å sido, men helt ärligt så är vi sämst på att hantera konflikter tillsammans. Det blir lätt så, men trots detta så älskar vi varandra dubbelt så mycket. Så GRATTIS på födelsedagen älskling! Tack för du att finns och för den kärlek och glädje du ger mig. Jag älskar dig!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR