Lata dagar


Jag kan ju börja detta inlägg med att säga att vi knappt har fått hälften gjort av allt vi skulle göra idag. Efter våran lilla förmiddag ute i lekparken, har jag legat som förlamad i soffan utan någon som helst ork till att göra i princip någonting alls. Dessutom har jag dragits med en huvudvärk från helvetet samt varit lite halv kass i magen. Är det min tur att bli magsjuk tro? I do not hope so! Lillskruttis verkar har klarat sig so far, men bra snorig är han allt.

Hur som haver, vi har precis varit iväg en sväng till Ica Maxi i Hallunda. Omväxling förnöjer och hem kom vi med ett stycke paket med blöjor samt en spillfri sportflaska till liten. Jag är så otroligt trött på dessa små fruktdryckerna som spills på både kläder och i vagnen. Nu är det slut med det!

Nu ska jag och mina fina killar ha myskväll framför tv'n innan sängen kallar. I morgon sticker vi till Stockholm en sväng för shopping, lunch och förhoppningsvis träffa lite vänner. Nu håller vi bara tummarna för att vi slipper den eländiga magsjukan, för den har vi allt annat än tid att dras med!

Nighty!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR