@ Lindos











Här kommer några bilder från våran kväll i Lindos. Länge strosade vi omkring, njöt av värmen som låg i luften för att lite senare avnjuta en fantastiskt god middag på en av Lindos bästa restauranger. Som vanligt föll varenda kotte för våran lilla charmör till unge. Så otroligt bortskämd med uppmärksamhet har han blivit ända sedan vi kom hit. Lyckligtvis somnade han lagom tills maten serverades och vi kunde äntligen ägna oss åt varandra, jag och min finaste. Delade på en flaska vin samt en stor flaska Mythos ( grekiskt öl ) Blev sådär lagom salongsberusade, härligt! Till middag blev det Souvlaki med tzatziki och pommes. Min finaste åt lamm a lá kockens special. Men bäst av allt var nog dem söta servitörerna, stort TACK och mycket cred för att dem gjorde våran kväll till den absolut bästa!

Nu ska jag krypa ner i den stora sköna hotellsängen. Klockan 7 ringer väckarklockan, då vi måste befinna oss i Pefkos senast klockan 10 i morgon bitti. Min finaste ska nämligen djuphavs dyka och för mig och lillfisen blir det sol och bad i massor. Eftermiddagen tillbringar vi på Mini Club och i våran stora mysiga lekpark utanför oss.

Godnatt!♥








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR