Morning!


Godmorgon mina hjärtan! Sovit gott? Det är kolsvart ute och jag har i princip inte sovit en blund i natt. Elias verkar bara bli sämre, hostar och snorar så det heter duga. Ska se om vi inte har en skvätt ventolin kvar i kylskåpet, annars blir det en sväng upp till vårdcentralen under förmiddagen.

Ligger här i soffan med en varm kopp thé framför morgonnyheterna då det inte går så mycket annat intressant på tv vid den här tiden. Skönt att slippa allt barnprogramstjaffs vilket lillskruttis tycks rata helt och hållet! Så kul att jag faktist har sparat alla mina vhs-filmer med inspelade barnprogram från när jag själv var liten. Kom igen, hur kan man inte digga Björnes magasin, Rädda Joppe och Joelbitar?! Jag blir helt nostalgisk av bara tanken.

Funderar starkt på att krypa ner brevid mina fina killar och förhoppningsvis somna om en stund.

Later darls...♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR