Myskväll hemma hos bästis


Åh, så mysigt det var att träffa finaste bästis igen! Vi har under kvällen suttit och kollat igenom alla underbart fina bröllopsfoton som hon lyckades ta på våran stora dag. Som vi har babblat och skrattat, så mycket att tårarna sprutade. Guld värt!

Sitter här och försöker ladda upp alla bilder från våran smekmånad på fejjan, har lovat mina fina svärisar. Och då måste jag självklart hålla vad jag har lovat trots att jag är så trött att ögonen går i kors. Ska bli riktigt skönt att få sova i våran härligt stora säng i natt. I morgon har vi tvättstugan hela dagen, så välbehövligt nu såhär efter resan. Sedan tänkte jag förfina vårat hem en aning med alla nya fina inredningsprylar som vi fick i bröllopspresent.

God natt! <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR