Onsdagskvällen







Ännu en dag med mycket fläng. Dagen började dock mindre bra då lillskruttis vagn beslagtagits av självaste Telgebostäder. Vi har tydligen inte varit tillräckligt uppmärksamma på att vi inte längre får ställa barnvagnar nere i porten längre. Great! Självklart vet ju alla att pengar växer på träd vid det här laget...not. Och nu får vi istället lösa ut vagnen för femhundrafuckingjävlakronor. Varför känns det som om livet går emot mig, det är ju nu livet ska föra turen med sig?!

Vi har i allafall fått uträttat alla viktiga ärenden samt firat bästa Josef som fyller år idag. Köpte med oss en smaskig tårta till födelsedagsfikat nu ikväll. Kameran fick hänga med och bilder samt två filmsnuttar på våran duktiga lilla kille utlovas i ett senare inlägg. Förödande trött ska jag nu ställa mig vid spisen och slänga ihop en sen middag, samt pussa på min finaste innan han sticker ut med grabbarna.


Frida

Bloglovinbyte ? =) kram <3


Blogg: http://designbyhmr.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR