Svar på tal!



Anonym: Alkis? Ofta du dricker...

Du anonym som frågar är förmodligen inte modig nog att stå för vem du är. Men som svar på frågan, jag tycker inte att jag dricker mer än någon annan. Jag ser ingen anledning till att jag inte skall kunna få unna mig ett glas eller två på min egen smekmånad. Med tanke på att jag faktist har ett barn och därmed ett ansvar så finns det inte på världskartan att jag skulle dricka mig redlöst berusad. No fucking way! Denna korkade fråga bottnar endast i ren avundsjuka. Jag kan förstå varför, haha! Om du vill få mig att framstå i dålig dager, säger det mer om dig än vad det säger om mig.



Anonym

Ha ha... ärligt är det nån som har frågat hur mycket du dricker??? Ni är för f..n på smekmånad.... det vore väl ett brott att inte unna sig några glas vin då=)

Hoppas ni har det toppen där nere, vi saknar er här hemma. Många kramar från oss!!


Blogg: http://sofiabill.blogspot.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR