TGIF!

Efter en lång och välbehövlig sovmorgon känner jag mig äntligen pigg och utvilad, redo för att ta tag i dagen. Denna fredag spenderas tillsammans med mina fina killar då vi snart tar oss ner på stan. Blir att köpa hem en massa heminredning på bl.a Cervera, Paladini och Åhlens där vi har presentkort som vi fick i bröllopspresent. Om jag bara fick så skulle jag göra om hela vårat hem, mår illa som det ser ut just nu. Skulle vilja införa mer shabby chic med en mer lantlig touch. Fint! Tillsammans med världens bästa inredare ( finaste bästis ) så skall vi nog kunna slå våra kloka huvuden ihop.

Lite senare i eftermiddag hämtar vi storebror William på dagis för att sedan hänga at Grevik's lovenest. Självklart kör vi all in på våran obligatoriska vinkväll och en massa skvaller på det. Mys!

Ha en fin dag!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR