Torsdag 20:e Oktober 2011


Nyduschad och klar sitter jag här och väntar på att min lilla älskling ska vakna, så att vi kan åka hem till finaste mami och hälsa på. Nu har vi inte träffats sedan bröllopet och jag längtar ihjäl mig och mamma likaså. Ska bli riktigt mysigt att bara få umgås, prata, busa, leka och förhoppningsvis unna oss varsit glas rött. Jag har även en hel del presenter som hon ska få som vi har varit världens bästa och köpt till henne i Grekland. Till oss själva har vi bara köpt lite kryddor och en flaska ouzo. Den kommer få göra sig fin i vårat söta lilla vitrinskåp, för ouzo är ingenting som vi själva dricker varken till fest eller vardags.

Idag har vi annars ägnat dagen åt att slappa samt storhandla en herrans massa mat. Nu ska det väl knappast gå någon nöd på någon utav oss. Tröjan ovan fyndade jag inne på Jober och finaste bästis gav mig hennes personalrabatt, tack finis!! Jag är så sjukt nöjd. Nu ska jag slänga i mig lite lunch och packa skötväskan, ha en fin dag vänner!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR