Uäk!


Uääh, känner mig helt groggy efter att nästan ha nattat mig själv när jag stoppade om den lilla, som inte har sovit på hela dagen. Idag har jag varit på ett sådan uselt humör, min mens har kommit och då blir jag alltid så pms bitchig. Haha! Min finaste var bara glad eftersom han under dem senaste dagarna har varit mäkta orolig för att jag hade blivit på smällen igen efter semestern. Nästan så mycket att han övervägde att köpa ett graviditetstest, så söt! Nej, jag går inte på något preventivmedel. Jag blev gravid med p-piller och känner att jag lika gärna kan bli det igen med eller utan. Någon jäkla spiral kommer inte på frågan förrens vi har slutat försöka att bli gravida igen. Jaja, en långpromenad till Ronna med mina fina killar gjorde i allafall susen. Så skönt att andas in den friska luften och njuta av höstens alla vackra färger. Blev genast sugen på att ta en massa fina höstbilder tillsammans med min fina lilla familj. Det får helt enkelt bli nästa projekt!

Det är med FETÅNGEST som jag säger att vi ska iväg på konsert ikväll. Det innebär nämligen att jag kommer att missa alla mina favvo program på tv ikväll. Grey's, halllååååå?! Jag kan bara inte missa! Vi får helt enkelt se till att susa hem fort som ögat! En stor fet godispåse är också vad behöver en kväll som denna :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR