Hemma hos mamma


Sådär, nu är vi hemma hos mamma efter ett mysigt litet besök uppe hos mormor på sjukhuset. Som hon sken upp min lilla mormor när hon fick syn på liten. Det var ju trots allt ett tag sedan vi sågs och hon blir lika fascinerad varje gång över hur stadig, snabb och smidig han har blivit. Inte klokt vad stor han börjar bli, vart tog mammas lilla bebis vägen?!

Blev även en snabb vända inne i Sollentuna centrum, och till liten har jag äntligen kommit mig för att köpa nezeril för att lindra hans envisa nästäppa. Förhoppningsvis ska vi väl båda två få sova ordentligt i natt. Jag är så trött att ögonen går i kors!

Time is up, lillskruttis pockar på min uppmärksamhet genom att drämma alla sina leksaker i huvudet på sin kära mor. Sweet!

Ha en fortsatt fin kväll raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR