Middag & Bio-mys!

Åh, jag är så lycklig! Lillskruttis har ikväll fått hänga hemma hos bästa faster så att jag och min finaste kunde få unna oss ett par barnfria timmar med middag och bio-mys på Heron City. Det blev till att se filmen In Time, som hade premiär nu i veckan som var. Helt sinnessjukt bra film, se den om ni inte redan har sett den! Ikväll har jag också träffat världens sötaste lilla bebis, nämligen Fadi och Farrahs underbart söta lilla dotter Lilli. Hon är helt ljuvlig där hon låg så mysigt nedbäddad i sin lilla vagn, jollrade och log med sina stora vackra ögon. Jag tror att vi dog lite båda två, jag och min finaste. Längtan finns där, men vi är fast beslutna om att vänta åtminstonde ett litet tag till. Hur som helst så har vi haft en helt sjukt mysig kväll, njutit av varandra, pratat och skrattat massor!

Ska bli riktigt skönt att få krypa ner brevid mina fina killar, för att åter vakna till en ny morgondag. Just det, ni har väl inte glömt att ställa om klockan till vintertid? Alltså, vi vrider tillbaka klockan en timma och somliga av oss får sova en hel timme extra. Nedan har ni för övrigt trailern till filmen vi såg nu ikväll, check it out!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR