Jag är stolt över dig!





Här får ni två söta små videoklipp ifrån när vi var hemma hos faster tidigare idag. Vi har aldrig följt några särskilda utvecklingsfaser, vi har alltid kört i vårat race. Eller rättare sagt i Elias race, och som jag har berättat tidigare så har han varit tidigt med i princip allt sedan han kom till oss. Han har viljan och förmågan att lära, samt tar sig an nya utmaningar så gott som varje dag. Och att han dessutom är tvåspråkig ser jag bara som något positivt. På så sätt får han ju ett gratisspråk som han kommer att ha nytta utav hela livet. Språket ger barnen tillgång till släkten och rötterna.

Det nyaste han har lärt sig är att samla, städa och sortera. Var sak har sin plats helt enkelt. Sedan finns det ju självklart dagar då han inte tillämpar några av ovanstående. Jag är så jäkla stolt över att få vara mamma till min underbara lilla unge. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Jag skulle ge dig allt, vad du än vill ha och vad som än sker finns mamma alltid här för dig!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR