Wednesday

Här hemma råder det sjukstuga då lillskruttis har dragit på sig en ordentlig förkylning. Inte nog med det så smällde han pannan rätt in i dörrkarmen och fick världshistoriens snyggaste bula. Men trots detta elände så leker han på bra ändå, skrattar, pussas och kramas med jämna mellanrum.

Idag har vi tvättstugan hela dagen, perfekt då jag kan passa på att storstäda lägenheten under tiden. Jag har kommit på mig själv att bli mer och mer pedantiskt för varje dag som går. Ännu mer när jag är hemma hos någon annan, får liksom panikångest över hur stökigt det är. Lika rent och fint som jag har det hemma, vill jag också att det ska vara hemma hos min familj och vänner.

Ikväll är jag inbjuden till ett litet event hemma hos finaste bästis, problemet är bara att jag hade förträngt att vi redan är bortbjudna just då. Åh, vilket dilemma! Jag måste fan bli bättre på att skriva upp saker och ting så att jag slipper dessa dubbelbokningar. Jag ska se om min finaste kanske kan ta liten, så att jag kan komma iväg på eventet istället. En chans till att få hänga en hel kväll med mina fina tjejor! Nej, om man skulle ta och hoppa in i duschen och sätta på sig ett ansikte kanske...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR