Cos girl you're looking so damn fly tonight



Besöket på arbetsförmedlingen gick hur bra som helst, nu ska jag bara boka tid med en handläggare sen är jag äntligen igång. Vi har också beställt min brudbukett samt corsage armband till mina systrar som ska stå brudtärnor på vårat bröllop. Käkade sedan en god lunch på kolgrillen i Luna gallerian, nu lider jag istället av matkoma. Min lilla älskling skulle behöva sova sin eftermiddagsnap, skulle lätt ha gjort detsamma om det inte hade varit för att jag har tusen andra saker att göra här hemma.

Ikväll tänkte vi dock mysa till det med tända ljus och ladda upp med en massa godsaker. Hade varit gott med lite vin, men vet inte om vi har någon flaska ståendes här hemma. Blir hur som helst en promenad iväg till affären lite senare, kanske svänger förbi lekparken när vi ändå har vägarna förbi.

Puss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR