Fredagskvällen

Så himla skönt att få vila en liten stund, helt otroligt vad lite sömn kan göra. Nu känner jag mig som en helt ny människa. Elias har i princip gråtit hysteriskt sedan finaste försvann iväg till jobbet, det här med att säga hej då står inte högt upp på listan. Någon älskar sin pappa väldigt mycket, det värmer så i mitt lilla mammahjärta.

Här hemma har jag och min lilla älskling precis ätit middag, fiskpinnar med potatis och gurkmajonäs. Gott gott! Kände inte riktigt för att laga något avancerat denna fredag, då vi faktist lyxade till det med att luncha på stan tidigare i eftermiddags. Tyvärr kunde inte tjejerna komma över ikväll, så då får vi helt enkelt stanna hemma och mysa istället.

Lite chokladmousse och baileys på detta då kanske?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR