Fredagsmyys med bästa Eliasen♥

Vi har haft en riktigt mysig kväll, jag och min lilla Elias. Så snart efter att han vaknade upp från sin ovanligt långa eftermiddags-nap, tog vi oss ner på stan en sväng. Kikade runt lite snabbt inne på H&M och hem kom jag med ett par nya leggings. Jag dog lite när jag såg den cerise rosa stickade polo tröjan och ångrar nu stenhårt att jag inte köpte den också. Jag får gå tillbaka i morgon eftersom jag ändå måste köpa mig en vinterjacka samt skor och lite annat krims krams. Fick även världens härligaste telefonsamtal utav min fina barndomsvän Jakob, blev så glad när han meddelade att han kommer att närvara på våran stora dag. Tack fina, det gjorde min kväll!

Väl hemma så har vi myst, busat, pussats och lekt framför Idol. Skämt bort oss med en massa gottis i form av godis, frukt och morots sticks har vi också gjort. Riktig mys fredag! Nu däremot ska jag försöka få lillskruttis i säng och invänta min finaste som snart kommer hem från jobbet. Yaaay!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR