Freedom!

Hej världens bästa läsare! Ledsen för låg uppdatering här på bloggen, men vi har hängt på stan hela dagen. Vi har äntligen hittat en klänning till älskade lillasyster, och detta efter väldigt många OM och MEN. Det krävs en full hand tålamod att förhandla med en väldigt envis liten nio-åring, som vet precis vad hon vill. I morgon blir i allafall klänningen våran då jag ska hämta ut den från butiken.

Vi har också fikat/lunchat tillsammans med min svägerska och lillens finaste kusiner. Det har busats och det har lekts mest hela dagen, OM jag är trött?! Det är bara förnamnet. Älskade lillasyster lämnade oss för bara en liten stund sedan. Freeeeedom! Nu ska jag vara riktigt fräck och krascha i soffan en stund, I need to re-gain strenght! 

Btw, statistiken har dragit iväg som sjutton denna måndag. Vilka är ni alla?! Super kul hur som helst.

Later darls...



Anonym

jaha haha, aah samma här fattar inte hur man kan skapa en egen design, verkar heeelt sjukt :p


Blogg: http://eewi.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR