Godmorgon söndag!



Idag vaknade jag redan klockan sex, och klarvaken dessutom! Detta händer typ...aldrig, då jag är känd för att vara extremt morgontrött av mig. Om det inte hade varit för att vi gick och lade oss så tidigt, så hade jag aldrig varit vaken vid det här laget.

Elias sover än, stackarn har varit riktigt dålig i magen nu under morgonen, då jag redan hunnit byta två väldoftande blöjor. Nåja, igår slank ju faktist både det ena och det andra ner i den lilla magen. Lite senare i eftermiddag sticker vi iväg till Västerås på födelsedagskalas hemma hos fina kusiner. Hoppas även på att hinna med det där biobesöket som aldrig blev av igår.

Nu däremot tänkte jag fortsätta plocka undan här hemma samt vika tvätten. Sedan intar jag soffmode en stund och avnjuter en god frukost i väntan på att liten ska vakna till liv.

Puss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR