Härlig dag med fina vänner ♥



Känner mig så sjukt duktig som har promenerat hela vägen hem. Min lilla skatt sussade sött där han låg nedbäddad i vagnen. Snart dags att införskaffa en mysig åkpåse till lillkillen, nu när vi börjar närma oss kyligare årstider. Vi har haft en riktigt trevlig och mysig kväll tillsammans med mina fina tjejor, Naja och Sofia. Som vanligt korkade vi upp en flaska vin som Sofia var så duktig och tog med sig. Och länge satt vi och pratade och skvallrade, glad i själen är jag.

Sitter här och funderar på om jag ska rensa ur Elias byrå, då vi har fått låna en massa fina kläder idag utav kompisen William. Inte klokt vad dem små växer fort, hinner knappt använda plaggen innan dem är för små. Blir till att införskaffa lite nytt i garderoben när pengarna trillar in på kontot. För nu är jag sannerligen fattig som en kyrkråtta. Varenda litet öre har gått till våran stora dag, det kostar att gifta sig må ni tro.

I morgon sticker vi förmodligen ut till Sollis, jag och min lilla och hälsar på mami. Mysigt!

Btw, hur bra är inte låten ovan? I Lööööööööve.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR