Hej sjuk tjej!

Det är sjukstuga här hemma. Vad jag trodde var en rejäl baksmälla, har nu övergått till en förkylning från helvetet. Hela gårdagen gick jag runt här hemma likt en zombie, hängig och febrig. Jag känner mig som världens sämsta mamma som varken orkar eller har lust att leka med lillskruttis. Dock har vi haft en riktig mysmorgon och jag har blivit överröst med pussar och kramar. Min fina!

Jag skulle verkligen behöva ta mig ner på stan för att uträtta några sista ärenden inför bröllopet. Men det får bli när min finaste kommit hem från jobbet. Telefonen har gått varm sedan inbjudningarna skickades ut, några har tackat nej men dessa tomma platser har vi nu lyckats fylla. Det blir alltså ett fullsatt bröllop och det gör mig alldeles varm i hjärtat. Nu ska jag bara se till att krya på mig, och detta genom att knarka alvedon och missbruka tokigt många koppar myntha thé. Tjoohoo!


h a n n a w i l d

sv; tack så hemskt mycket! vad snäll du är! :} gillar din bloggdesign supermycket :}



Hoppas allt är fint!

KRAM


Blogg: http://hannawild.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR