Pastasallad med kyckling





Här får ni lite bilder på min gudomligt goda pastasallad med kyckling som jag slängde ihop tidigare idag. Kanske inte ser mycket ut för världen ( varken jag eller min finaste är några större fan av vare sig vinäger eller dressing ) Men hela kombinationen fick mina smaklökar att slå kullerbytor. Så gott att jag faktist tänkte mumsa i mig en tallrik och invänta min finaste som snart kommer hem från jobbet.

Ikväll har vi hängt hemma hos herr och fru Grevik med onge. Mycket trevligt as usual, vi har druckit vin, snackat och glott på tv medans barnen har busat och lekt. En kortis nere på stan hann vi med också, stackars min lilla kille som blev så ledsen när jag försvann iväg. Men det tog världens bästa Walle hand om, storebror William tröstade även han på ett litet hörn. Tack fina för en mysig kväll! ♥

I morgon sticker vi ut till Sollis, jag och min lilla. Jag har ännu inte bestämt mig för om vi ska sova över eller inte, får nog sova på saken. Nu, soffmode och fooooooooooood.

Nighty darls!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR