Save me, please...

Hej bloggen!

Sorry för kass uppdatering...eller vad fan, varför ska jag sitta och be om ursäkt för det? Bloggen har verkligen gått fetbort idag, för mitt älskade lilla barn har varit på allt annat än solskenshumör. Hade ungen varit myndig, hade jag kastat ut honom för längesedan. Min finaste är på jobbet, hemmet ser ut som en krigszon utan dess like, tvättkorgen svämmar över....Ah, you get it?!

Jag har i allafall idag införskaffat ett par nya badbyxor och två nya nappflaskor från bambino till lillskruttis. Nu däremot ska jag gå och dö lite i soffan, mår så jäkla risigt alltså. Vill bara lägga mig ner och gråta en skvätt, save me please...





Johanna

Svar: Haha ja ellerhur:) Ja men tack detsamma kära du;) Vad händer idag då? kram


Blogg: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR