TGIF



Hello babes!

Duschad och klar sitter jag här och väntar på mina fina killar som varit ute en sväng med bilen. Idag är det äntligen fredag och i morgon tar vi helg. Tänkte faktist ta mig ner till arbetsförmedlingen och kolla upp den där receptionist utbildningen. Eftersom min fina bästis redan har fått jobb på annat håll ( vilket jag är super glad för ) så kommer jag att gå utbildningen helt själv. Jag är verkligen tacksam för att jag har fått den här möjligheten och att jag dessutom är garanterad jobb efteråt. Min finaste kommer självklart att vara pappaledig under så lång tid som utbildningen sträcker sig.

Vi har verkligen massor att göra dessa dagar, så det finns absolut ingenting som helst tid att ligga på latsidan. I like it!



johanna bertils

har startat en veckansblogg tävling på bloggen och det skulle vara jätte kul om du var med. kika gärna in och anmäl dig :)



kram /johanna


Blogg: http://jjohannabertils.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR