The beginning of Rob Lowe's incredible journey



Legat som förlamad i soffan framför Oprah's Farwell Season, och i detta inslag en intervju med filmskådisen Rob Lowe. Sjukt intressant hur han berättar om sin självbiografi där han talar om livet som skådis, missbruket etc. Finns inte en chans att jag kan slita mig. Jag älskar Oprah, she's a godess!

Har under förmiddagen försökt övertala min kära mor att komma hit och ta hand om mig. Eller ja, ta hand om lillskruttis så att jag kan få vila. Om det inte hade varit för att vi har åkt så sjukt mycket bil den senaste månaden, så hade min finaste skjutsat ut oss till Sollis. Men jag förstår om han hellre vill åka tåg, så jag får helt enkelt hoppas på att mami överväger att komma hit. Det tar ju faktist inte längre tid för henne än vad det tar för mig att åka ut. Men idag tvärvägrar jag att sätta mig på pendeln i detta tillstånd som jag befinner mig i. Jag hade gladerligen stoppat fingrarna i halsen, om det inte hade varit för min kräkfobi. Finns absolut ingenting äckligare, blir så vansinnigt rädd varje gång. Nej usch och fy!

Nu ska jag missbruka ytterligare en kopp thé och dö i soffan en stund till. Min lilla kille sover som vanligt sin eftermiddags-nap och jag tror minsann att min finaste lyckats somna han med. Finisar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR