This very tuesday...



Som vanligt ska grannens nätvärksåtkomst till att bråka, så jag har inte kunnat blogga på hela dagen. Om det har kliat i fingrarna? Njaae, not so much! Det har faktist varit ganska så skönt att för engångs skull undvika att sitta framför datorn. Idag har jag istället ägnat all min dyrbara tid och enorma kärlek åt min lilla älskling. Vi har både hunnit med en sväng på stan där vi uträttade några viktiga ärenden samt busat och lekt en hel massa. Mammas lilla buskille som däckade i soffan för en stund sedan. Bakat en smaskig chokladkaka har jag gjort också, som jag faktist ta en bit av om en liten stund.

Mannen min jobbar kvällspass, är sjukt jävla irriterad på människan idag..så careface på honom som min finaste syster så fint skulle ha sagt.

Hoppas att ni har haft en fin dag raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR