Update från soffan...



Hej finisar! Sitter i mammas soffa och kollar på Idol, medans min lilla piggelin till unge inte har några som helst planer på att sova. Ikväll har vi unnat oss något så gott som oxfilé och en flaska rött. Jag tänkte väl ta mig ett sista glas så snart min lilla älskling har somnat. Så himla skönt att slippa sätta sig på ett stökigt pendeltåg en fredagskväll som denna. Min finaste är som sagt ute på svensexa med grabbarna, och jag hoppas att dem passar på att ha riktigt roligt ikväll. Skulle dock ljuga om jag sa att jag inte saknar honom, som jag ska pussa på honom i morgon!

Nej, nu börjar Idol igen..


Ninni

Sv. ja Elias är verkligen hur fint som helst :D Tog ett tag innan vi väl satte ner foten och bestämde oss, men det blev så bra :)

hoppas du får en fin kväll


Blogg: http://ninnzanlee.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR