Lördag med shopping

Hemma igen efter en super mysig dag i Stockholm tillsammans med mina fina killar, samt mamma och hennes kille. Min finaste har shoppat smoking med tillbehör och mamma hittade äntligen sin efterlängtade festklänning. Eftersom vi råkade känna kvinnan som jobbade i affären så fick vi lite rabatt också, kunde inte bli bättre än så.

Efteråt satte vi oss på ett mysigt litet café på Drottninggatan där vi åt en god lunch och babblade på om allt och ingenting. Som vanligt låg mestadels av fokusen på våran älskade lilla kille, som för övrigt är fullt upptagen med att klättra likt en liten apa på mitt ansikte just nu. Kladdig runt hela truten är han också efter att ha smaskat i sig en hel nektarin helt själv.

Medans jag väntar på att tvätten ska bli klar, tänkte jag passa på att fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll. Vi är nämligen bortbjudna för att fira min svägerskas och hennes mans bröllopsdag. Sedan sticker jag och min finaste iväg för ett par barnfria timmar. Mysigt!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR