Experience is the word every one gives to their mistakes!

Vad jag trodde var en riktig feel-good movie, visade sig vara allt annat än just det. Jag känner mig riktigt illa till mods även om den fick sig ett lyckligt slut. Den fick mig att verkligen uppskatta allt det fina här i världen och alla fina människor som jag är omringad av varje dag. Jag kan bli förbannad när det finns dem som gör vad som helst för uppmärksamhetens skull. När man liksom tar det till den gränsen då man utsätter både sig själv och andra människor för vara. Jag tycker inte att ordet "förtvivlad" är en ursäkt för att utsätta sitt liv för fara. Bara grejen att det hela to the next level är bara så fegt och ruttet. Mår man dåligt så finns det hjälp att få. Finns det något jag avskyr så är det då dessa attention whores som bara måste skapa ett konstant drama runt omkring sig, endast för att känna sig levande.

Jag har också varit där, jag vet också hur det är att må dåligt. Men jag var klok enough att ta emot hjälpen. High five to that! Jag behövde inte utsätta mitt eget eller någon annans liv för fara. Tacka gudarna! Idag mår jag så fruktansvärt bra, jag behöver inte längre bearbeta det som jag en gång behövde gå igenom. Jag är stark och jag kan i princip klara av allting. Det finns absolut ingen i hela världen som kan styra mig. Jag har lärt mig vad som är rätt och vad som är fel. Jag har lärt mig att inte ta livet för givet. Var rädd om livet, det är den mest dyrbara gåvan du någonsin har fått.

Nu vart det mest en massa svammel, men nu har jag fått säga det jag ville få sagt. Så till alla er som tar er tiden att kika in här dagligen, jag älskar er!


Clara

Sööt blogg!


Blogg: http://bloggnaamn.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR