Våran onsdag

Åh så skönt, nu under förmiddagen har jag och min finaste *trumvirvel* storstädat precis hela lägenheten. Det är vad jag kallar för teamwork. Jag längtar så tills vi får våran nya soffa, om vi får en?! Då blir det till att ommöblera i hela vardagsrummet också. Blev så sjukt inspirerad när jag såg hur fint finaste bästis hade gjort hemma hos henne. Så mysigt att jag skulle kunna bosätta mig där för gott, skämt åsido. Kommer bli så himla fint när allting är färdigt här hemma. Tänkte även att jag skulle försöka övertala Kirill ( Sofias kille ) att tapetsera om i vårat kök. Jag vet inte hur våran förra hyresgäst tänkte när han smällde upp en gul tapet och rev ner halva köket?! Mycket lustigt.

Idag blir det innemys med massa bus och lek samt lite städning. Ikväll blir det filmmys tillsammans med min finaste, då han lovade att hyra filmen Water for elephants som jag har velat se så länge. Medans min lilla skatt sover sin eftermiddags-nap, tänkte jag bädda rent i sovrummet och sedan fixa med bordsplaceringen.

Nästa vecka ska vi stämma av det sista med kyrkan samt lokalen. Vi är långt ifrån färdiga, hej stressmage!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR