Wedding-rehearsal ♥

Här hemma har vi precis slängt i oss en sen middag, då vi kom hem för en dryg timma sedan. Idag har vi haft wedding rehearsal i kyrkan samt gått igenom äktenskaps löftena tillsammans med våra präster. Det var precis som på film, jag kom skridandes till altaret där vi möttes och våra händer slöts inför vad som komma skall. Så otroligt mycket kärlek så att det är helt sjukt! Alla papper är påskrivna och allt vi kan göra nu är att vänta.

Efteråt åkte vi till lokalen för att gå igenom det sista och beställa blommor, bordsdekorationer samt bröllopstårtan. Detta kommer bli hur bra som helst, jag tvivlar inte för en sekund. Bäst av allt, vi har varit överrens sedan första stund! Att min finaste vill ge mig det absolut bästa har alltid varit självklart. Vi har också hunnit med en shoppingrunda i Sickla Köpcentrum tillsammans med älsklingens syster och bror. Vi har kollat på festklänningar och jag passade även på att leta efter en vinteroverall till lillskruttis. Tyvärr fanns det ingen kvar i den storleken i just den overallen som jag såklart föll high over heels för. Jag får helt enkelt leta vidare, själv kom jag hem tomhänt!

Nu tänkte jag dö i soffan lite ( as usual ) och bläddra igenom min skvallertidning som jag köpte hem idag. Lite ostbågar på det kanske...naaaaajs!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR