Att duscha har aldrig varit roligare




Tvättstugan som Gud glömde har ersatts med kakel, klinker, golvvärme, spottisar i taket och en sprillans ny ångdusch/bastu samt wc. Att duscha har adrig varit roligare! Plötsligt hade man tokigt mycket plats att röra sig på och lukten påminde om ett badhus. En blandning mellan klor och rengöringsmedel alltså. Lilleman gick loss på duschmunstycket och skulle absolut inte komma ut. Nästa gång vi hälsar på hos mamma blir det en hemma spa-dag, mys!

Lilleman vaknade pigg, utvilad och förkyld utan dess like strax efter klockan sju i morsse, ingen sovmorgon här inte. Nej, här skall lekas! Sagt och gjort, inte ett dugg pigg masade jag mig upp och har varit vaken sedan dess. Mötte upp pappan i familjen senare på eftermiddagen och lunchade på Subway. Det blev som väntat inget partaj nu ikväll, istället har vi bara suttit hemma och inte gjort ett piss. Jag orkar inte gå in mer detaljerat på vad som händer just nu, mer än att jag är jävligt less på livet.

Nu - dejta chipspåsen och mysa ner mig i soffan ett slag. I morgon väntar en hel dag på stan, samt i lekparken tillsammans med lilla hjärtat. Woop Woop!


Vendela

Hejsan,

det måste vara riktigt skönt med ett nytt badrum. Och med ångdusch! Det måste vara en fantastisk känsla. Jag skulle tycka det vore roligt att se hur renoveringen har gått till. Vill du visa upp det på Byggla.se? Du kan maila mig så berättar jag mer om Byggla och om den lilla presenten du får om du är intresserad :)

Ha det fint!

/Vendela på Byggla




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR