Semestertider ♥

 
 
Tillbaka från semestern, tillbaka till verkligheten. Bloggen har fått vila, jag likaså. Haft en toppen vecka nere på västkusten tillsammans med familjen. Vi har solat, badat, plockat svamp i massor, klappat kossor, hämtat mjölk, ätit och druckit gott. Hade också världens bästa födelsedag, ett kvarts sekel som firades med älsklingen och två härliga tjejer till på bryggan i Grebbestad. Frossade i räkor, och gissa om vi frossade?! Sjöng och dansade till live trubadur, vi hade verkligen så himla kul!
 
Annars så har vi bara tagit dagarna som dem har kommit, tog bilen till norge näst sista dagen där vi stannade till för lunch. Avslutade dagen med sol och bad på Bakke camping, härligt! Nu är vi åter tillbaka till civilisationen, återvände till jobbet så tidigt som i tisdags, bara ett par dagar kvar tills vi äntligen tar flyget ner till vårat efterlängtade Cypern. En hel vecka med sol och bad, god mat och bara njuta av ledigheten och utav varandra.
 
Idag hänger vi hemma hos mamma, har varit ute på världens härligaste långpromenad och lilla hjärtat har fått leka av sig i lekparken en stund. Så konstigt hur vädret kan växla om så brutalt, från strålande sol och klarblå himmel till skyfall på bara några timmar. Fick precis rusa ut med ilfart och ställa in vagnen i garaget som jag hade parkerat ute på infarten. Får bara hålla tummarna att det ger med sig innan vi måste åka hem senare ikväll.
 
Nu ska jag se om det lilla barnet mot all förmodan vill ta och sova lite. Annars vet jag någon som kommer slockna på vägen hem, mammas hopplösa lilla älskling!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR