- Tisdag, mysmorgon & tvättstuga

Så var det dags igen. Lilleman fick vara frisk i en dryg vecka, och nu är vi hemma med feber.Haft en riktig mysmorgon med frukost och massa mys i soffan framför barnkanalen. Har även hunnit köra hela fyra maskiner tvätt, och ska strax springa ner och hämta upp de sista. Termometern visar -9 grader, så vi bryr oss inte om att gå ut idag även om jag är medveten att lite frisk luft skulle göra oss gott. Istället kör vi på en innemysdag med pyssel och självklart en massa lek. Hoppas att febern ger med sig och att vi är tillbaka på förskolan redan i morgon, helst!
 
Jag ska försöka klämma in några magbilder som jag så fint glömde bort igår. Längtar så till vårat rutinutlraljud nu den 6:e, om bara två dagar. Jag går snart sönder av nyfikenhet! Har så mycket på känn att det är en liten tjej, men sånt där kan man ju aldrig veta genom att bara gissa.
 
Väntar på att mamma ska ringa, och sedan ner till tvättstugan en sista sväng.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR