Första advent

Två mysiga bilder från kvällen som varit. Min fina make överraskade med en fin liten julstjärna som numera pryder vårat vardagsrums fönster. Hade frugans familj över på adventsfika med glögg och nybakade lussebullar, precis så som det ska vara på första advent. Blev dock en fet miss med adventsstaken då vi inte hade tillräckligt många ljus hemma. Så tre stycken fick duga, bättre än inga alls. Får ta en tripp till Ikea i veckan och köpa hem lite mysiga ljus att lysa upp tillvaron med. Känns helt klart att det börjar lida mot jul, julmarknad och julbord nästa!
 
Just det, var på adventsfest i kyrkan igår tillsammans med lillemans faster och fina Ilham. Kände mig så sjukt opepp igår på precis allt. Men med handen på hjärtat så behövde jag få komma ut bland folk och bara umgås. En hel kväll med god mat, dans, tävlingar och trevligt sällskap. Efter kvällens slut orkade jag knappt hålla ögonen öppna och stupade mer eller mindre i säng.
 
Har ni haft en fin första advent?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR