Grönjävliga lördag!

 
Fy sjutton säger jag bara! Vad tänkte jag med innan vi bestämde oss för att ge oss ut i snökaoset?! Det här var förmodligen sista gången jag satte mig på ett pendeltåg med världshistoriens gnälligaste unge. Och absolut sista gången jag drar vagn upp för en mördarbacke  i decimeterdjup snö. Jag är på riktigt helt förstörd, benen värker fortfarande och jag vill bara lägga mig ner och dö en stund!
 
Så skönt att äntligen vara här, hemma hos min älskade lilla mamma. Ikväll blir det julbak och julstök så det står härliga till. Men först invänta min fina make för att sedan ta en sväng till Sollentuna centrum för att inhandla den sista julklappen. Lilleman får stanna hemma med mormor, annars får vi ingenting gjort!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR