Middagsbjudning, insta & girls night out

 
Äntligen hemma efter en super mysig kväll! Var först iväg på middag med familjen, maten var god men kände mig fortfarande som det femte hjulet. Jag tycker faktist inte att det är så roligt när man inte ens får chansen att hänga med i en enkel konversation. Jag har i allafall bestämt mig för att fira nyår på annat håll, vilket jag tror är lika bra för alla inblandade. För om det är något jag absolut avskyr och vill skona mig själv ifrån, så är det utanförskap.
 
Min fina Frida, räddaren i nöden som hon är hörde av sig senare på kvällen och frågade om jag skulle med på bio. Kunde inte ha fått en bättre avslutning på kvällen. Vi såg filmen mammas pojkar som förövrigt blev försenad med 15 minuter. Som plåster på såret fick alla besökare varsin ersättningsbiljett, så thank you sf! Och tack Frida, Elin och Emma för en super härlig kväll med mycket skratt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR