Lördag med sjukstuga

Det är så tråkigt med sjukstuga. Efter gårdagens fredagsmys hemma hos mamma, ligger nu Ellepelle deckad i 39 graders feber som inte tycks vilja försvinna anytime soon. Hostar och snorar gör han också, stackars mammas och pappas lilla skrutt. Själv har jag jobbat ett par timmar nu på förmiddagen, gick hyffsat bra för att vara på en lördag. Jag har all anledning i hela världen att vara stolt över mig själv och vad jag faktist har lyckats prestera och åstadkomma på bara en veckas tid. Jag älskar mitt jobb, vi har verkligen så vansinnigt kul tillsammans. Jag känner på mig att vi har ett spännande år framför oss!

Vad har vi annars gjort idag då? Inte ett piss. Vi har mest slappat i soffan och ägnat oss åt varandra. Ikväll blir det myskväll med massa gottis framför tredje deltävlingen i melodifestivalen. Nu däremot ska jag sätta på en kastrull med ris och invänta att hajmalen i ugnen ska bli färdig.

Ha en fortsatt fin lördagskväll raringar ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR